سلام مامانا ۲۶هفته۶روز سنو دادم وزن نینی ۱۲۰۰بود خوبه؟

۸ پاسخ

عالی بود من ۲۸ سونو دادم ۹۲۵ عه

عالی بوده ۲۸,هفته و ۴روز برای من ۱۱۷۳بود

ماشاالله خیلی خوب بوده

عالیه

عالیه

اره عزیزم خوبه من ۳۱ هفته ۱و ۳۰۰ بود

ماشاالله خوب بوده

عالیه😐

سوال های مرتبط

مامان سام و فاطیما مامان سام و فاطیما ۱ ماهگی
مامان شاهپور مامان شاهپور ۶ ماهگی