سلام سنو وزن گیری 23 هفته انجام دادم خوبه؟

تصویر
۷ پاسخ

اره عالیه

خوبه شکرخدا😚

خوبه عزیزم

من ۲۵ هفته تمام رفتم ۶۹۳ بود که صدکش کم بود. برای شما خوبه به نسبت سن بارداری

خوبه عزیزم
یه خانمی دیروز مطب دکتر بود وزن بچه هاش هر کدوم 200 گرم بود

ارع وزنشون خوبه

کمه ...سونو وزن گیری توی این هفته براچی رفتی؟

سوال های مرتبط

مامان آنیا کوشولو🍁 مامان آنیا کوشولو🍁 ۷ ماهگی
مامان ایلیا❤ مامان ایلیا❤ هفته سی‌ام بارداری
مامان 🌱گوجه‌سبزم🫒🍒 مامان 🌱گوجه‌سبزم🫒🍒 هفته سی‌ویکم بارداری