سلام سنو وزن روچه هفته ای باید انجام بدیم؟

۸ پاسخ

بهترین وقتش 32 هفتس

من امروز انجام دادم فردا ۳۱ هفته میشم

از ۲۸ تا ۳۲

من فردا برم مینویسه هفته بعد میدم

من 33 هفته رفتم

۲۸هفته

من ۳۰ رفته بودم

از28تا32

سوال های مرتبط

مامان ماکان گل پسرم مامان ماکان گل پسرم ۳ ماهگی
مامان رقیه🍓🐣 مامان رقیه🍓🐣 هفته سی‌ویکم بارداری