خانوما وزن پسرم توی این هفته خوبه؟ دیروز سنو دادم

تصویر
۱۱ پاسخ

اره عالیه من ۲۸هفته تکمیل رفتم ۱۰۶۰بود گفت کمه

اره عزیزم عالیه

آره عالیه ماشاالله

آره عزیزم عالیه برا منم ۱۳۰۰ بود

خیلی خوبه

اره خوبه برای من ۱۱۸۰ بود تو هفته شما

اره عزیزم عالیه😍 وزن نی‌نی من تو هفته ۲۹ یک‌کیلو‌ و ۳۱۳ بود 😘

آره وزنش خوبه صدک خوبی براش زده

اره خداروشکر خوبه گلم

وزنش چنده

این سونو رو باید بدی جزو واجبه؟

سوال های مرتبط

مامان زهرا و دیانا💕 مامان زهرا و دیانا💕 ۲ ماهگی
مامان سام و فاطیما مامان سام و فاطیما ۱ ماهگی