۷ پاسخ

خیلی هم عالی من جفتو کنار بچه دیده بودم فکر میکنم دوقلو دارم😂

دیونه که یه چیز طبیعیه توبارداری فک کنم😂
منکه کلا رد دادم
یه دقیقه خوبم دوساعت گریه میکنم حوصله واعصاب که صفرررررر🥲

وای منمممم پسسس 😂😂😂

😂عکسشو بده
منم سونو رفتم ی عکس داد اونم ی دایره هس فک میکنم سرشه 😐نکنه منم اشتباه میکنم

کدوم دایره ؟!؟!😄

😂😂😂😂لعنتی

عزيزمممم😂

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری