۳ پاسخ

ببین عزیزم دکتر ب خواهرم گفته بودهنیشه بکم آب شیرخشک رو بیشتربریزک بچه اذیت نشه من برا بچم همینکارو میکنم مثلا ب اندازه یه میل اب رو بیشترمیریزم

حالا چی میشه مگه پی پی کنه؟ بچه من بعضی وقت ها روزی دو بار هم میکنه

شیرخشک گیگوز اصلا یبوست نمیکنه اصلا یبوستو برطرف هم میکنه

سوال های مرتبط