پسر من مامان
بابا
دد
بوب(توپ)
ببه
ماه
صدای هاپو
صدای گاو
صدای قورباغه
من
ابه
اده(گوجه)
اَاود (محمود )
ممه
اتیشم میگه اوف
زیاد میگهولی اونایی که کامل واضح هست ایناست
مامان
بابا
دد
آب
به
جوجو
دوپ(توپ)
علی
الله اکبر
دایی
دوجه(گوجه)😁.
نه
آره
آمنه😁
بریم
ولی ۱۲ تا ۱۸ ماهگیحداقل ۸کلمه بگن کافیه
دختر من کلمه زیاد بلده چندتا جمله هم بلده مثلا مامان آب بده بابا کو بریم بابا یا بدوبدو عمه عموجون آمینی یعنی همون آبمیوه شیشل یعنی شیرین عسل جوجل یعنی گوجه خیلی کلمه بلده
بچه من کوچیکتره ولی در خد بابا ماما ممه دد جی جی توتو لالا همین
بابا مامان، نان، ممه ،این چیه (اوه چه ) ،ایناهاش (اتانه)،کجاس(کو)،توپ،اب،جیز،
بعضیاش روکه تو پرانتز گذاشتم به زبان کوردی بود عزیزم🩷💋
خیلی باهاش حرف میزنم خیلیییی دیگه گاهی اوقات تقلید اوا وحرف هارومیکنه زیاد موفق نیست اما بنظرم خوبه 💕
برو
بابا
مامان
خاله
بده
جی جی
محمد
داداش
نینی
دَر دَر
صدای ببعی
صدای هاپو
صدای کلاغ
آره
بله
مرسی
الو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.