۷ پاسخ

نه دیگه هوا گرمه

من صبح میذارم شمع شبا یکم روشن میکنم چون دخترم اصلا روشو نمیکشه میترسم سرما بخوره

ما دو روزه خاموش کردیم

تبریزین هاواسی رضایت ورسه بیزده اوشاقین کاپشنن چخادارخ🙄

نه حتی هوا هم سرد بود نداشتیم بخاری فروختم

نه دیگه هوا گرمه

هواگرم شده ک
ن

سوال های مرتبط

مامان پسملم مامان پسملم ۱۴ ماهگی