مامانا به بچه هاتون ناهار وشام چ میدین

۷ پاسخ

هرچی خودمون بخوریم
دیگه گذشت اون مدل فرزند سالاری😂😂

هرچی خودمون بخوریم بهش میدیم

هرچی خودمون میخوریم

من اکثرا شام هم برنج میدم ٫ مرغ گوشت ماهی به اندازه خودش٫ یوقتا پاستا هم پیش میاد بدم ٫ مرغ و گوشتم یوقتا از ناهار برای شامش میگیرم

معمولاً هرچی خودمون میخوریم به جز اونایی که نفخ دارن مثلاً خوراک لوبیا بهش نمیدم

پسرمن میبینی اخرشبا میگه برنج میخوام هرروز نگه میدارم واسش

مثلا ار ناهارتون ک برنج باشه نگه میدارید شب بدین ؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان دختر نازم👧🏻❤️ مامان دختر نازم👧🏻❤️ ۳ سالگی