۳ پاسخ

عزیزم شما نوتروپیل هم میدید ؟
تلخ هست
من منتافد که همون نوتروپیل ایرانی میشه بهش میدم به شدت تلخه مثل زهره
و اینکه میتونم بپرسم علم دادنش چیه تاثیر داشته؟

هم مولتی میدم هم لیپوزفر هم زینک هم کوالی فول هم ویتانع بازم بد غذا و بد شیرع

مولتی میدم

سوال های مرتبط

مامان مـهـوا🌙 مامان مـهـوا🌙 ۱ سالگی
مامان مـهـوا🌙 مامان مـهـوا🌙 ۱ سالگی
مامان معجزه2 مامان معجزه2 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق🫀 مامان فندق🫀 ۲ سالگی