۲ پاسخ

هممممش الکیه من پیش هر دکتری رفتم گفت فقط ای وی اف حتی اخرین بار پیش پروفسور شهرازاد رفتیم گه متخصص ارولوژی(مردان) هست ،بازم گفت شانس دخیل هست

من گرفتم ولی باردار نمیشم نمیدونم چرا

سوال های مرتبط

مامان بارانم🩷وهدیه های کربلا💙💙 مامان بارانم🩷وهدیه های کربلا💙💙 قصد بارداری