۸۰۰ میگیره دکتر من
پیش دکتر نرفتم رفتم مطب گفتم میخوام بخیه بکشم چقدره هزینه ش گفت ۲۰۰ ت وقتی میخواست بکشه پرستاره گفت بزار اول به بینم عفونت نداره گفت نه خوبه و کشیذ
من ۲ سال پیش ۴۰۰ دادم پولکی بود دکتر
من ۲۰۰ گرفت کشید روز دهمرفتم با ویزیت شد ۵۰۰
دکترمن فقط ویزیت رو گرفت
من که ویزیت نگرفت. بخیه ام جذبی بود ولی برا چک کردنش رفتم.
برا من فقط همون هزینه ویزیت رو گرفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.