سلام میگم بتا کدومه؟یعنی مال من چنده

تصویر
۹ پاسخ

درخواستموقبول کن گلوک

فعلا که مثبته میارک باشه
دوروز دیگه حتما تکرار کن ازمایش رو اگه دو برابر شده بود عالیه

۲۰۶ بارداری عزیزم منم ۲۰۰ بود

هفته ۱۰ بارداری انقدره؟

مثبته مبارک

۲۰۶ بچت پسره اسمشو بزار امیر 🤣

بله علائم دارم خیلی وقته
فقط بگید مثبته ایا😪😂؟؟؟

چند روز تاخیر داشتین که انجام دادین؟

عزیز ۲۰۶

سوال های مرتبط

مامان ریحان مامان ریحان هفته پانزدهم بارداری
مامان قندک مامان قندک ۲ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۵ ماهگی
مامان مامان مامان مامان هفته سی‌ام بارداری
مامان گندم مامان گندم ۳ ماهگی
مامان آینده ی کوچولو مامان آینده ی کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۳ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته هفدهم بارداری
مامان مامان مامان مامان هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان کنجد مامان مامان کنجد هفته چهاردهم بارداری