درد زایمان طبیعی اول با درد پریود شروع میشه
کم کم شدید میشه
یجوری ک نه میتونی بشینی از درد نه راه بزی و نه دراز بکشی
بچه خودشو شل و سفت میکنه
حس دلپیچه شدن میگیری
اگه هر پنج دقیقه بچه خودشو شل و سفت کرد یعنی شروع
ترشح موکوسی گوگل بزن ببین
اون اگه بیاد دیگه صد درصد وفتته
عزیزم درد خفیف تا شدید معلومه اگه دیدی دزدت شدیده برو بیمارستان
درد انقباض بیشتر سمت معدست
مواظب باش چون بعضیا درداشون زیاد شدید نمیشه،مخصوصا شما که آستانه دردت بالاست،باذکترت یا زایشگاه مشورت کن حتماً
درد پریودی داری؟
خودت متوجه نمیشی ما میشیم ؟🙁😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.