اینم از جشن نیم سالگی قند و نباتم😍❤️

تصویر
۸ پاسخ

ای ننههههه چقدر نازه😍😍
خداحفظش کنه
روی چی نشوندیش؟؟
صندلی کودک هست یا ابتکار به خرج دادی

وای چقد ناز نشسته فسقل

چه بامزه ماشالله😍

مبارکش باشه 😍✨

مبارکش باشه عزیزم
انشاالله جشن ۱۲۰ سالگیش
اون شمع یک دوم رو از کجا خریدی؟

چرا من از این حوصله ها ندارم؟ یعنی مامان بی ذوقی ام؟

جیگررررم ماشاالله
انشالله شمع تولد ۱۰۰۰۰۰۰
🐰🩷

ای خدااا چقدر مودب و آقا نشسته
مبارکش باشهههه

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان ۸ ماهگی
مامان آوین🥳🍼 مامان آوین🥳🍼 ۱ سالگی
مامان زنبور کوچولو 🐝 مامان زنبور کوچولو 🐝 ۸ ماهگی
مامان طنین🍓🍫 مامان طنین🍓🍫 ۱ سالگی
مامان آوینا مامان آوینا ۱۲ ماهگی
مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان میران مامان میران ۹ ماهگی