۷ پاسخ

اکثرا همینه
منم راست پرباد و تپل
چپ کم باد🤣

منم اینجوریم هر بار از یکی شیر بده نزار خشک بشه اونجوری بدتر کوچیک میمونه

منم راستم خوبه چپم کمه

منم همینطورم

منم همینطورم، مادرم هم همینطوره، راه حل موثری نداره، باهاش بساز، نذار خشک بشه شیرش، مرتب بذار مک بزنه

از چپیه بده خالی بشه یا بدوش
بعدم یکم اینو دادی باز اون بده ک اینطوری نشه مامان

از دوتا سینت بده اگه از یکی دادی کامل نی نی خورد تخلیه شد سری بعد ک خواستی شیر بدی برو سراغ اون یکی

سوال های مرتبط