دقیقا منم سمت راستم خیلی کمه چپی بیشتره
طبیعی هست فکرکنم،یکی رو مادرمعمولا بعد زایمان بخاطر راحتی بیشتر میده،و مک بیشترجریان شیرشو بیشترمیکنه
عزیزم این ی چیز طبیعیه
منم راستی از چپ بیشترع
منم راستی از چپی بیشتره
منم اینجوریم🫠
برا من سمت چپ بیشترع ب خاطر خون رسانی بیشتر فک کنم
طبیعیه برا منم اینجوریه کاریش نمیشه کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.