۸ پاسخ

دقیقا منم سمت راستم خیلی کمه چپی بیشتره

طبیعی هست فکرکنم،یکی رو مادر‌معمولا بعد زایمان بخاطر راحتی بیشتر میده،و مک بیشتر‌جریان شیرشو‌ بیشتر‌میکنه

عزیزم این ی چیز طبیعیه

منم راستی از چپ بیشترع

منم راستی از چپی بیشتره

منم اینجوریم🫠

برا من سمت چپ بیشترع ب خاطر خون رسانی بیشتر فک کنم

طبیعیه برا منم اینجوریه کاریش نمیشه کرد

سوال های مرتبط