۳ پاسخ

وای نمیدونم منم پسرم امروز یاد گرفته بود از ابسردکن یخچال اب بریزه تو لیوان بمیرم ذوق داشت ک یاد گرفته هی میگرفت و لیوان پر رومیریخت رو فرش هی میگفتم مامان نریز و گوش نمیداد فقط هی تکرار میکرد کارشو سرش داد زدم و زدم تو سرش الان از عذاب وجدان دارم میمیرم 😭

منم همینطورم عزیزم میگن قبل داد زدن ی پنج دقیقه با خودت کار کن ی لیوان اب سرد بخور اگه کسی نزدیکته ازش کمک بخواه نیم ساعت بچتو بگیره تو برو تو اتاق .به این فکر کن اون غیر تو کسی رو نداره پناهش تویی

هممون مثل همیم تنها نیستی همه مادرا عصبانی میشن من خودم سر پسرم داد میزنم بعدش میشینم گریه میکنم پشیمون میشم اعصاب انسان هم حدی داره سعی کن خودتو کنترل کنی صلوات اینا بفرس چشاتو ببند و آروم نفس بکش من تازگیا دمنوش میخورم که آروم باشم تو هم امتحان کن

سوال های مرتبط