تا چند کیلویی بچه هاتون پوشک سایز یک بستید؟

۹ پاسخ

دختر من با پسرم وزنشون یکیه ولی برای پسرم ۲ میبندم دخترم یک
فکر نکنم برای همه بچه هایکسان باشه

من تا ۵۰روز یک بستم بعد کوچیک شد دو بستم الانم سه میبندم باید دیگه چهار بگیرم

من تا 5 کیلو بعدش دیگه به پاش تنگ شد

نی نیا من 6 کیلوان 4 میبندم بستگی ب رون و باسن بچه داره وزن مهم نیست

من همین الانشم یک میبندم😂
میخوام از هفته بعد دو ببندم

ده روزکی

عزیزم بستگی به وزن بچه داره اگه تپل باشه سایز ۱ تا ۱۵ روزگی براش اوکیه

دنیز 5200دوماهگیش دو میبندم
چهار پنج تا مونده تموم شه سه باز کنم دو رد میندازه

من الان هنوز به ۵ نرسیده ولی ۳ میبندم

سوال های مرتبط

مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 ۵ ماهگی
مامان حورا سادات مامان حورا سادات ۱۳ ماهگی
مامان ابوالفضل🐣 مامان ابوالفضل🐣 ۹ ماهگی
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی
مامان آیهان‌ مامان آیهان‌ ۱۶ ماهگی
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی