دختر من با پسرم وزنشون یکیه ولی برای پسرم ۲ میبندم دخترم یک
فکر نکنم برای همه بچه هایکسان باشه
من تا ۵۰روز یک بستم بعد کوچیک شد دو بستم الانم سه میبندم باید دیگه چهار بگیرم
من تا 5 کیلو بعدش دیگه به پاش تنگ شد
نی نیا من 6 کیلوان 4 میبندم بستگی ب رون و باسن بچه داره وزن مهم نیست
من همین الانشم یک میبندم😂
میخوام از هفته بعد دو ببندم
ده روزکی
عزیزم بستگی به وزن بچه داره اگه تپل باشه سایز ۱ تا ۱۵ روزگی براش اوکیه
دنیز 5200دوماهگیش دو میبندم
چهار پنج تا مونده تموم شه سه باز کنم دو رد میندازه
من الان هنوز به ۵ نرسیده ولی ۳ میبندم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.