از بین دوتا بازی که میذارم کدوم بهتره؟

تصویر
۳ پاسخ

اولی خیلی خوبه ما ازش داریم خیلی سرگرم میشه
مگنت ها ب یخچال میچسبونه

هر دوشون بازی فکری هست و بچه رو خلاق میکنه ولی به نظرم اولی برای سن بچه های ما بهتره

اینم یکیش

تصویر

سوال های مرتبط