۱۶ پاسخ

سلام صبخیر😬🥺

اوه مال ماام نزدیکه ۶ روز دیگه.استرس دارم 😬😬

ما ک زارت بیداریم چون بیداره🤣

منم دو روز پیش زدم جانم ولی آدم از بی خوابی داره له میشه

من پسرم شبا از ساعت دوازده میخابه تا 6 صب ولی خودم بخاطر کلیه درد ی دقه هم نخوابیدم الان دردندارم ولی خوابم نمیبره ی ساعت بعد هم گل پسر بیدار میشه

منم چند روز پیش زدم
اون شب ک بیدار بود و همچنان شبا بیداره روز خواب😩😩🥴🥴 الآنم بیدار

ببخشید گلم واکسن یکماهگی هم دردوتب داره یان

منم فردا میزنم . خوب بود اذیت نکرده؟

منم یکشنبه واکسن دوماهگی زدم

دارم دیوونه میشم از رفلاکس و کولیک اصلا نمیشه بذارمش زمین
الانم رو شونم نگه داشتم منتظرم آروغش بیاد 😥

تا کی باید باید استامینوفن بدیم؟ تا فردا شب؟؟؟؟

دارم میمیرم برا خواب
مثلا اومدم خونه مامانم خستگیمو در کنه
صدا خروپفش تا سرکوچه میره

من از ساعت ۱۲ درگیر تبسم. هی پاشویه.. الآنم پاراکید دادم. منتظرم تبش بیاد پایین دیگه پاشویه قطع کردم😩😩😩😩😔😔😔

سلام خواهر بعد ۶روز خواستیم نزدیکی کنیم ۳ساعت طول کشید بخوابونمش ۱۰دقیقه بیدار شد تا چای دم کردم داشتیم می‌خوردیم بیدار شد نذاشت کار ب جایی بکشه 🤥🤥🤥🤥🤥🤥من ی مادر خسته از کولیک و رفلاکس

سلاااام
کولیک و رفلاکس 😪

گریه کرد نی نی تون ؟؟تب کرد؟؟واسه منم نزدیکه خیلی‌ ناراحتم براش

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🌙👶 مامان ماهلین🌙👶 ۹ ماهگی
مامان 😍دردونه هام😍 مامان 😍دردونه هام😍 ۱۶ ماهگی