برای جبران کم آبی بدن نوزاد چکار کنم

۵ پاسخ

فقط شیرمادر باید بدی

اگر زیر یک سال هست وان لایت سفید اگر بالای یک سال هست وان لایت سبز بگیر خوشمزه هست و کاملا آبی که از دست رفته رو جبران می‌کنه همه داروخانه ها دارن .مخصوصا برای زمانی که اسهال هست و آب از دست داده عالیه

مگه شیر نمیخوره؟
تایم شیر دهیشو کم کن اما پشت سره هم بهش بدین

اب جوشیده شده سرد شده و شیر زیاد

تند تند سیر بدی

سوال های مرتبط

مامان آقا مهدی مامان آقا مهدی ۵ سالگی