۴ پاسخ

هرچی تب بر توی دنیا هست بهش بده بخوره و به خودت زحمت پاشویه و..ندی یه وقت….خب بنده خدا بچه رو‌مسموم‌میکنی با۳برابر وزن…پاراکید باید۱/۵برابر وزن بدی…مثلا اگه۷کیلو هست شما۱۰قطره تقریبا بدی بعدشم باید یسره دست و‌صورتش و بشوری و دستمال اب گیر و اغشته به گلاب کنی روی شکمش و‌پیشونیش بزاری…نه اینکه یکجا بشینی و‌منتظر باشی فقط دارو معجزه کنه

۳برابر خیلی زیاده.اگه پاراکید میدی یرابر وزنش بده.غلیظه

دسگه هر ۴ساعت نده.هر ۶ساعتش کن.پاشویش کن.آب ولرم با کمی نمک و گلاب.دستمال بزار رو شکم.کشاله ران و زیر بغلش

۳ برابر😳 ضرر داره ۲ برابر وزن میدن
۳۷/۵ تب به حساب نمیاد ولی پاشویه کنی خیلی بهتره

سوال های مرتبط