من سزارین بودم ۳ ماه بعد زایمان پریود شدم هم خونریزیم شدید بود هم کمر درد و دل درد
من یک هفته ی پیش پریود شدم.
آنقدر راحت بود پریودیم..بدون درد بود برای اولین بار تو عمرم
من هشت ماه طول کشید بعدش پریود شدم
من هر دو رو چهلم شدم. هیچ کدوم درد نداره. زایمانم طبیعی بود
من بعد۴۵روز پریود شدم خیلی شدید بود خون ریزیم و همیشه پریود میشدم سه روزه بود این بار ده روز طول کشید
من ۳ ماهه پریود نشدم
بعد ۴ماه پریود شدم. برا من سیک و راحت بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.