۶ پاسخ

من اونت گرفتم ۶ماه یه بارولی ایرانی هاروسه ماه یه باربهتره عوض بشه

منم چند بار عوض کردم اوایل بخاطر درجه بندی که مشخص نبود بعد سایزش که کوچیک بود ی بارم از ماشین پرتش کرد بیرون والان که سر شیشه رو با دندون پاره میکنه خلاصه هربار به دلایلی 😊😊😊😊😊

والا من دکتر براون گرفتم همیشه خیلی تمیز میشورم ضد عفونیم میکنم هیچوقتم شیر توش نمونده
چندین ماهه عوض نکردم فکر نمیکنم مشکلی داشته باشه

۶ ماه

الان که یکسالو نیم داره تقریبا ۱۰ تا شیشه خریدم براش
با اینکه اوایل مارک خوب میگرفتم
ولی الان بی بی لند میگیرم دوسه ماهی یبار عوض کردم

آها باشه عزیزم ممنونم

سوال های مرتبط

مامان اقاایلیا🧿😍 مامان اقاایلیا🧿😍 ۲ سالگی