اونت بر اساس تعداد قطره مورد نیازش تعویض میشه نمیشه یدونه رو خیلی استفاده کرد ، بدو تولد تا ۴۰ روزگی با یک قطره ، بعدش تا ۳ ماهگی با دوقطره، تا۵ ماهگی با۴ قطره، بعدش با۵ ، وقتی رسیدین به ۵ قطره که اخرین سایزش هس میتونید تا ۸ ماهگی مصرف کنید منتها دیگه بچه افتاده تو غذا و قدرت بلع ش خوبه و نیازی به اونت نیس ، شیشه معمولی ایرانی هم اوکی میشه،
من اونت نمیدم بی بی لندمیدم بعد یک سالگیش.چند ماه یه بار حس کردم پلاستیکش کهنه شده کل شیشه شیرو عوض میکنم.اینم بگم ۴ تا شیشه داره.واسه این هر کدومو کم تر از حالت عادی که یه دونه داشته باشه استفاده میکنه
من تا حس میکنم رنگش عوض شده عوض میکنم
اونت و غیر اونت نداره.
سرشیشه باید نهاااایتا ۳ماه یه بار عوض شه
من که سر ۲ماه هم سرشیشه هم پستونک عوض میکنم.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.