سرشیشه اونت رو هر چند وقت یکبار عوض میکنید؟

۴ پاسخ

اونت بر اساس تعداد قطره مورد نیازش تعویض میشه نمیشه یدونه رو خیلی استفاده کرد ، بدو تولد تا ۴۰ روزگی با یک قطره ، بعدش تا ۳ ماهگی با دوقطره، تا۵ ماهگی با۴ قطره، بعدش با۵ ، وقتی رسیدین به ۵ قطره که اخرین سایزش هس میتونید تا ۸ ماهگی مصرف کنید منتها دیگه بچه افتاده تو غذا و قدرت بلع ش خوبه و نیازی به اونت نیس ، شیشه معمولی ایرانی هم اوکی میشه،

من اونت نمیدم بی بی لندمیدم بعد یک سالگیش.چند ماه یه بار حس کردم پلاستیکش کهنه شده کل شیشه شیرو عوض میکنم.اینم بگم ۴ تا شیشه داره.واسه این هر کدومو کم تر از حالت عادی که یه دونه داشته باشه استفاده میکنه

من تا حس میکنم رنگش عوض شده عوض میکنم

اونت و غیر اونت نداره.
سرشیشه باید نهاااایتا ۳ماه یه بار عوض شه
من که سر ۲ماه هم سرشیشه هم پستونک عوض میکنم.

سوال های مرتبط