۸ پاسخ

سلام مامانا
بنده همسرم شغلش تاسیسات هست
ازش سوال پرسیدم میگه که به طور کلی چه تو سرمایش(کولر گازی) چه توی گرمایش ( پکیج) خیلی بهتره که سالی یه بار سرویس اصولی انجام بشه چون این دستگاه کاملا مصرفی هستن و الان با توجه به شرایط موجود اولا قطعه گیر نمیاد دو اینکه اگر گیر بیاد هم هزینه خریداریش خیلی بالا رفته
دقیقا مثل ماشین سواری که هر ۵۰۰۰ تا کار باید روغن ماشین عوض بشه و اگر عوض نشه باعث آسیب دیدن موتور ماشین میشع دستگاه های گرمایش و سرمایش هم باید سالی ۲ بار چک بشه

من همسرم سرکار دارن اون سری اورده بودن سرویس کار بهشون گفته بود دیگ حداکثر دوسال ی بار باید سرویس بشه
بعد میگفت سرویس کار ک اومد یخچال شد کولر انقدر خوب بود
دایی همسرمم بعد تعریفاش گف اومدن خونشو‌سرویس کردن دائم قبلش روشن بود انقدر جون میکند کولرشون ولی سرویس کار ک اومد یخ میزدن

سالی یک بار سرویس کار میاریم

سالی یکبار
همسرم خودش بلده

سرویس کار میاریم

ما الان ۴سال استفاده میکنیم سرویس نکردیم فقط قبل روشن کردنش اون پنلای توشو گفت دربیارین بشورین قشنگ خشک بشه دوباره بزنین بعد دکمه تمیز کردن خودشو میزنم مشکلیم نداره

سالی ی بار شوهرم خودش بلده سرویس می‌کنه

سالی یکبار عزیزم

سوال های مرتبط

مامان Kiyan🍁🐣 مامان Kiyan🍁🐣 ۱ سالگی