بعد از سونو nt
من قبل سونوگرافی قلب گفتم
انقد همه جا رو پر کردن
بچم سقط شد
این دفعه تا وفتی شکمم بالا نیاد نمیگم
من اول گفتم
بعد از سونو تشکیل قلب
من جواب بتا را گرفتم گفتم
مادرشوهر با مادر خود آدم فرقی نداره ک
اتفاقا روزهایی که حالم بده برام نهار میفرسته و خیلی به فکرمه
همون لحظه که تست زدم 🤭😂
مادرشوهرت با مادر خودت چ فرقی داره
همونجوری ک واسه مادر خودت نوه میشه
واسه اونم نوه هستش
من بالاسر خونه مادرشوهرم زندگی میکنم همون اولاش فهمید ولی خب بچم سقط شد ، ایندفعه حامله بشم به هیچکس نمیگم رفت و امدم باهاشون کم میکنم
جواب بتا رو که گرفتم
بعد از انومالی
شوهرم جلو تر گفت که حواس شون بهم باشه اگر یوقت اتفاقی افتاد خدای نکرده مطلع باشند
ایشالله بعد تشکیل قلب میگم
نیاز نیست ما بگیم هر وقت میبینع میپرسه بارداری نیستی؟؟😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.