پماد سوختگی چی بخرم ؟زیر بیضش سوخته بچم🥺🥺همش گریه میکنه

۹ پاسخ

من کالاندولا میزنم عالیه

من تعریف ناتل رو خیلی شنیدم خریدم

مینا اوردین خونه چه خبر

سلام مینا خوبی چخبر گل پسرت اوردی خونه حالش چطور
پمادان ان هم خونه دخترم میسوخ میزدم سریع خوب میکرد کالاندولا هم عالی

زینک فیروز خوبه
مرتب با اب خالی بشور بعد هر جیش
بعدم با سشوار خشک کن لایه کلفت زینک بزن

سیلور

قدم‌نو رسیده مبارک عزیزم.
مرخص شد بچتون؟

آخی عزیزم،فیروز پماد سوختگی داره،کالاندولا هم خوبه
یبارم بچه من پوستش تو پوشک سوخته بود دکتر زینک اکساید تجویز کرد اونم عالی بود

سودو کرم خوبه

سوال های مرتبط

مامان نیلا


🦋 مامان نیلا 🦋 ۱۱ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۱۳ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی