من کالاندولا میزنم عالیه
من تعریف ناتل رو خیلی شنیدم خریدم
مینا اوردین خونه چه خبر
سلام مینا خوبی چخبر گل پسرت اوردی خونه حالش چطور
پمادان ان هم خونه دخترم میسوخ میزدم سریع خوب میکرد کالاندولا هم عالی
زینک فیروز خوبه
مرتب با اب خالی بشور بعد هر جیش
بعدم با سشوار خشک کن لایه کلفت زینک بزن
سیلور
قدمنو رسیده مبارک عزیزم.
مرخص شد بچتون؟
آخی عزیزم،فیروز پماد سوختگی داره،کالاندولا هم خوبه
یبارم بچه من پوستش تو پوشک سوخته بود دکتر زینک اکساید تجویز کرد اونم عالی بود
سودو کرم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.