۵ پاسخ

کولیک داره گلم
قطره کولیکز یا کولیکید خیلی خوبه آب رو آتیشه👌🏻

رفلاکس نداره ؟؟

گریه ک عادیع ولی اگع زیادی باشه خودت متوجه میشی. برعکسش که چجوری آروقشو میگیری همینجوریش کن موقعی ک گریه میکنه اگه اروم شد شاید دلدرد باشه یا عمون کولیک

من بچه ندارم ولی ببری دکتر شاید بهش شربت بده خوب بشه

ببرش پیش دکتر

سوال های مرتبط