کولیک داره گلم
قطره کولیکز یا کولیکید خیلی خوبه آب رو آتیشه👌🏻
رفلاکس نداره ؟؟
گریه ک عادیع ولی اگع زیادی باشه خودت متوجه میشی. برعکسش که چجوری آروقشو میگیری همینجوریش کن موقعی ک گریه میکنه اگه اروم شد شاید دلدرد باشه یا عمون کولیک
من بچه ندارم ولی ببری دکتر شاید بهش شربت بده خوب بشه
ببرش پیش دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.