۹ پاسخ

عزیزم دکتر دختر من گفت تا ۳ سالگیم حتی میتونم شیرخشک بدم و تو کشورای دیگه هم شیرخشکای بالای ۲ سال هست گفت یا شیرخشک یا ماجان یا پاستوریزه هم فرقی نداره ولی مهم همون ترک فرایند مکیدنه وگرنه شیرخشک و تو لیوان بخوره اوکیه منم روزی ۲۴۰ تا ۳۰۰ تا میدم

سلام عزیزم
۳۰۰ تا ۳۵۰ تا
بعضی روزا ۱۵۰ تا شیرخشکه ۱۵۰ یا بیشتر ماجان.
بعضی روزا هم فقط شیر خشک

شب قبل خواب ۲۴۰ تا آب و ۸ پیمونه شیر
تو روز هم یه بار واسش درست میکنم

پاستوریزه
هروقت شد بهونه شیر گرف نصف شیشه میدم

۱۵۰تا

دو وعده میدم موقع خواب

از شیر خودم گرفتم ولی شیرخشک روز۹۰تا شب هم ۱۸۰تا

من پاستوریزه میدم

من دو بار یه ۱۵۰ یا اگر ناهار نخوره ۱۸۰تا موقع خواب عصر و یه ۲۱۰یا ۱۸۰تا موقع خواب شب

سوال های مرتبط