خیلی زیاد شیرش بده نزار گرمش باشه و خودتم چیزای گرمیجات و سرخ کردنی اصلا نخور
ابجیم میگفت پسرشو با عرق کاسنی میشست، شیرخشت بهش داده بود خونم رو خنک نگه میداشت,ملافه سفید مینداخته یکی دو روزم مهتابی گذاشته بود که هم بالا نره هم زود از بین بره
شیر زیاد بده هرچی بیشتر دستشویی کنه زودتر خوب میشه
جاشو گرم نکن
لیمو بخور تند تند شیر بده دفع داشته باشه
اگر بیشتر شد ببر دکتر شیر خشت براش مینویسه
فقط شیر بده و نزار زیاد گرمش بشه
بالا نیست عزیزم
اگر دو روز دیگه چک کردی بالا بود اون موقع باید بدی
اصلا بالا نیس ک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.