وای خیلی دیر میگذره.من انگار ۲ ساله باردارم
همه خسته ها 😂
اگه مشکلات بارداری نداری...دوران حاملگی بهترینننننه
ولی اگه مشکل باشه سخته
ولی در کل توی این دوران خیللللی ب آسمون و فرشته ها و خدا نزدیکی ...حیفه
اره واقعا کاش زود برسه این هفته منم روز شماری میکنم هر هفته که زودتر بره بالا هفتم
آره چشم به هم زدنی میرسه
قرار نیس که همیشه باردار بمونی😄
منم فک میکنم ۳۰برسم دگه حله
وای که نگو باور نمیکنم تموم بشه
اره بابا چشم بهم بزنی میگذره
وای منم همینم
حالا من خدا خدا میکنم به 30 هفته برسم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.