خانمای هم هفته من ترشح سینه دارید؟من ندارم چرا

۶ پاسخ

منم تا حالا نداشتم،اینجا همه میگن داریم ،با خودم میگم نکنه من مشکلی دارم که ترشح سینه ندارم

درستش اینه که چیزی نباشه و موقع زایمان شیر راه بیوفته
نگران نباش چیز مهمی نیست

خب منم ندارم، برای همه اینجوری نمیشه

مگه باید داشته باشی؟ من میترسم ترشح بیاد از مامانای گهواره شنیدم خطرناکه

نه همه ندارن که منم ندارم
ولی بچم به دنیا اومد شیرم اومد

من هفته ام پایین تر از شماست دارم ولی خواهرم تو کل بارداریش اصلا یه بار هم نداشت خیلی موضوع مهمی نیست

سوال های مرتبط

مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد