۱۱ پاسخ

من دارم از ۶ ماهگی داشتم الانم بیشتر شده سنگین یا بزرگ هم نشدن موقعه دوقلوهام داشتم که بعد که زایمان زودراس شدم بچه ها نموندن شیرم خیلی زیاد بود که با دارو خشک شد

نه من تا موقعی که زایمان کردم ترشح نداشتم

منم ندارم تا الان

من هفته ۲۵ داشتم ولی قطع شد گفتن عادیه

من ندارم

من یک روزداشتم

گلم همه ندارن که

منم ندارم

من ندارم.

من هنوزم ندارم 😐

نه هنوز

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ارغوان خانم☺️ مامان ارغوان خانم☺️ ۲ ماهگی