من بچه دومم هست اصلا استرس زایمان ندارم، از بس ذوق دیدنش دارم
منم ولی زیاد بش فکر نمیکنم تا روزش انشالله
سلام منم ۳۲هفته هستم،انتخابم زایمان طبیعی هس استرس ندارم زیاد
ینی ذهنمو درگیرش نمیکنم،ولی بعضی موقع ها مثلا بعضی کلیپ ها و تجربه ها میخونم استرس میگیرم تصمیم گرفتم،دیگه این چیزا نخونم که ذهنمو اشفته کنم
منم فردا زایمانمه سزارین استرس دارم واقعا
من اولی رو طبیعی زایمان کردم خوب بود دلم میخاد دومی رو هم طبیعی زایمان کنم ولی بریچه😑😑😑😑خدا خدا میکنم سفالیک بشه سزارین نشم من
طبیعیم ولی بهش فکر نمیکنم
منم اگه بهش فکر کنم استرس میگیرم بااینکه بچه اولم و زایمان طبیعی راحتی داشتم ولی سعی میکنم اصلا توفکرش نباشم تا روزش برسه
من اولی سخت بود دومی راحت بخاطر اینکه دومی راحت بود الان اصلا فکر ترس از زایمان و اینچیزا نیستم.بزرگترین ترسم اینه ک شیر ب شیر شدن و چطوری از پسشون بربیام
بله خیلی زیاد
زیاددددد
من بااینکه دومین زایمانه بازم استرس دارم
من ، همشم خواب وحشتناک میبینم 🤦🏼♀️
بهش فکر نمیکنم اصلا تا روزش بیاد
من 😢
بعله😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.