۵ پاسخ

آهن و مولتی ویتامین از شیش ماهگی باید داده بشه

زمانی که دوبرابر بشه آهن باید بدی

اره من به تجویز دکترش از ۴ ماهگی دارم آهن میدم

یه پروتکل خاص داره -- اگر سطح فریتین مادر تو بارداری زیر 50 بوده یا نوزاد نارس بدنیا اومده باشه وزنش که دوبرابر تولدش بشه معمولا از ۴ ماهگی شروع میکنن وگرنه لازم نیست

من از ۱ ماهگی میدم

سوال های مرتبط