چجوری درس میکنی با شیر میشه بگی دختر منم فرنی نمیخوره
منم باشیر کم چرب درست میکنم خیلی دوس داره
چرااا شیر پاستوریزه میدی بهش؟؟؟؟؟؟
فدنی و باید با شیرخشک درست کنی براش
پاستوریزه مگه نمیگن تا یک سالگی مجاز نیست؟؟
اگه دکتر بگه مشکلی نداره؟
کم چرب یا پرچرب؟
شیر پاستوریزه ک خوب نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.