۶ پاسخ

چجوری درس میکنی با شیر میشه بگی دختر منم فرنی نمیخوره

منم باشیر کم چرب درست میکنم خیلی دوس داره

چرااا شیر پاستوریزه میدی بهش؟؟؟؟؟؟
فدنی و باید با شیرخشک درست کنی براش

پاستوریزه مگه نمیگن تا یک سالگی مجاز نیست؟؟
اگه دکتر بگه مشکلی نداره؟

کم چرب یا پرچرب؟

شیر پاستوریزه ک خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان کوچولو🐣❤️ مامان کوچولو🐣❤️ ۱ سالگی
مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی
مامان محمد 💙 مامان محمد 💙 ۱۵ ماهگی