من هیچ علائمی ندارم
انشالله دوسه روز دیگه با خبر خوشحالی بیای قشنگم
خوش به حالت. احتمالا بارداری.
من اصلا علائم ندارم😔😔
روز ۶ iui هستم.
از دیروز هم زیردلم درد پریودی گرفتم
منم روز ۷ هستم احساس لرز و سرما داشتم خستگی سینه هم سنگین و دردناک شده ولی چون شیاف میزنم متوجه ترشح نمیشم
منم اکثر ای علاعم دارم کاش مثبت بشه برا هرکی که منتظره
انشالله ک مثبتی عزیزم
من روز چهارمم و زیر دلم درد میکنه و بشدت خواب الودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.