۶ پاسخ

من هیچ علائمی ندارم

انشالله دوسه روز دیگه با خبر خوشحالی بیای قشنگم

خوش به حالت. احتمالا بارداری.
من اصلا علائم ندارم😔😔
روز ۶ iui هستم.
از دیروز هم زیردلم درد پریودی گرفتم

منم روز ۷ هستم احساس لرز و سرما داشتم خستگی سینه هم سنگین و دردناک شده ولی چون شیاف میزنم متوجه ترشح نمیشم

منم اکثر ای علاعم دارم کاش مثبت بشه برا هرکی که منتظره

انشالله ک مثبتی عزیزم
من روز چهارمم و زیر دلم درد میکنه و بشدت خواب الودم

سوال های مرتبط