۱۳ پاسخ

اوایلش ضعیفه
هفته های بالاتر شدید میشه،شایدم گلا دختر ارومیه

نمیدونم عزیزم شایده ارومه😂☺️
ولی اگه خیلی نگرانی برو دکتر سونو کنه

هنوز اولشه تا بری بالاتر یه جوری تکون بخوره که کیفکنی😂

برا من از تکونای پسرم بیشتر بوده

برای من رفته نشسته توی واژنم، به روز دکتر تونست سونو انومالی کنه، تکون نمیخوره
هفته ۱۶-۱۷ تکون خورده، الان نه دیگه

چندتا بچه داری

منم حس نمیکنم تا دستمو بزارم رو شکمم اونم شبیه نبض

۲۱هفته به بعدحرکتاش محکم ترمیشه منم تا۲۰هفته ضعیف حس میکردم

عزیزم منم یکی دو هفتس قشنگ حرکاتشو میفهمم فعلا یکم صبرکن

از منم دختره رفتم دکتر گفت طبیعیه اولاشه کم حس میشه

هم هفته شما بودم مثل بشکن زدن بود
و حتما باید دستتو میذاشتی تا حس میکردی

حالا کوچولو هست بزار بزرگتر بشه میخواد پوست شکمت پاره کنه بیاد بیرون
من که سر دخترم فقط کم مونده بود پاره کنه بیاد بیرون تازه جفتمم قدامی بود
اما الان پسر باردارم اینقدر کم و نرم حرکت می‌کنه از رو شکمم معلوم نیست
جفتمم خلفیه

شاید جفتت قدایم هست بخاطر همین ضعیفه من ک تکون هاش خیلی خوبه

سوال های مرتبط