با پشتوانه‌ی خدای بزرگ منم دیروز ۴صبح زایمان کردم
🥺🫰🏼

۱۲ پاسخ

بسلامتی عزیزم کدام بیمارستان رفتی
طبیعی یا سزارین؟

بسلامتی عزیزم کدوم بیمارستان

به سلامتی عزیزم پاقدمش پرخیروبرکت❤

خوش بحالت.. برا منم دعا کن درد بگیره راحت زایمان کنم راحت بشم🥺🥺😔

بسلامتی عزیزم قدمش مبارک باشه
میشه برام دعا کنی فردا بی بی میزنم روز ۱۴ ای یو ای

بسلامتی عزیزم مبارک باشه

کجا و چجوری

مبارک باشه چند هفته زایمان کردی؟ بنظرت من چیکار کنم سریع زایمانم شروع بشه؟ اخه ۳۹ هفته ۴ روزم هیچ درد و علائمی ندارم

مبارکه قدمش خیر باشه براتون 😍 اذیت شدی آجی یا خوب بود زایمان طبیعی

بسلامتی 😍 قدمش خیر باشه انشالله

مبارکههه

بسلامتی عزیزم قدمش خیر باشه♥️😍

سوال های مرتبط

مامان مهدی و ماهان❤ مامان مهدی و ماهان❤ ۶ ماهگی
مامان جوجه🩵 مامان جوجه🩵 ۷ ماهگی
مامان 👶arvin مامان 👶arvin ۷ ماهگی
مامان رهام مامان رهام ۱۳ ماهگی