۴ پاسخ

عزیزم برنج ریختی

سیب زمینی هم میتونی بزنی

نوش جونش، گوشت بدنش بشه
دکتر پسر من گفته یک قاشق روغن زیتون بریز.
اگر روغن زیتون استفاده میکنی بهتره که آخرای پخت اضاه کنی

آره دکتر پسرم واسه اولین سوپش گفت
سینه مرغ و سیب زمینی و پیاز و هویج و گشنیز و جعفری
گفت سه روز که دادم بهش برنج بعد ۳ روز باز رشته فرنگی بعد لوبیا سبز یا نخود سبز بعد جو دوسرپرگ بعد کدو سبز یا کدو حلوایی بعد قارچ بعد هم گوجه فرنگی
الان سوپ پسر من تکمیل شده
توهم خواستی اینجوری درست کن
من روغن زیتون میزنم واسه شکم پسرم

سوال های مرتبط

مامان زندگیم مامان زندگیم ۱ سالگی