۶ پاسخ

هیچی دیگه یه مدت هوابخوره بعدشم رفت زیرپوشک مشکلی نداره

هیچی نزار زیر پوشک بزار هوا بخوره

من ناف پسرم یکم خون میومد بردم دکتر گفت با پماد آد د چرب کن

ماها سکه می‌بندیم سکه قدیمی آهنی بودن پونصد تومنی اینا از اونا با ناف بند میبندیم

کاری نمیخواد بکنی برای من سه روزه افتاده یکم خون فقط اومده همین. دکتر گفت اصلا نبند چیزی هم نزن

هیچ‌کار
فقط هیچوقت تو پوشاک نباید بکنیش

سوال های مرتبط

مامان افرا مامان افرا روزهای ابتدایی تولد