خدای پسر من غلت هم نمیزنه. فقط میشینه. بعضی وقتا هم خودشو میندازه. بدل. ولی تو روروک میر
دختر منم فقط غلت میزنه میگم شاید مثل پسرم سینه خیز نره و شروع کنه چار دست و پا رفتن ،نگران نباش
😐چ اشکالی داره خب
هنوز وقتش نرسیده همه ک مث هم نیستن
دختر منم سینه خیز نمیره
داره ۹ ماهش میشه دیگه
اصلا ناراحتی نداره پسر منم نمیخزه عقب عقب میره و میچرخه سرجاش،غلت هم میزنه ولی به جلو نمیره
اصلا ایرادی نداره ،بعضی از بچه ها یهو راه میرن نمیخزن و چهاردست وپا نمیرن
دختر من حتی غلت هم نمیزنه
پسر منم این مگ جای نگرانی داره شاید اصلا سینه خیز نرفتن و یهو راه رفتن چه ربطی داره
نمیشینه ؟
بچه ها باهم متفاوتن غصه نخور بعضی بچه ها یهو راه میوفتن
اسباب بازیاشو با فاصله خیلی کم ازش بچین به هوای اونا یه تکونی میخوره. اصلا اهمیت نداره شاید تصمیم گرفته یهو ۴ دست و پا بره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.