خانومای مشهدی نظرتون درمورد دکتر فریده انصاری چیه

۱ پاسخ

آشغاله یکی از فامیلامون سزارین کرد پیشش چند روز رفت تو کما
یکی دیگه هم طبیعی بدنیا اورد ولی اکسیژن به مغز بچش نرسید یک سمت بدنش درست حرکت نمیکنه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد