خانمای زابل من خیلی حالم بده پیش کدوم دکتر زنان برم؟

تصویر
۱۱ پاسخ

زهرا شهرکی

من از رضایی خیلی راضی بودم سزارینمم عالی بود ❤️

به نظرم خدیجه رضایی

مانیا کاوه

دکتر مانیا کاوه به نظرم
من خدمم تحت نظر مانیا کاوه ام

تو زابل دکتر خیلی خوبی پیدا نمیشه
ولی نسبت به بقیه مانیا کاوه بهتره
بقیه رو همه رو رفتم هیچ کدوم و قبول ندارم
نخعی دکتر قدیمی زابل هست. ولی دوبار واسه تنظیم پریودیم رفتم جواب نداد دارو هاش

رضایی کیخا

رضایی کیخا

نخعی بهتره

نخعی

دکتر خودت نیست ؟

سوال های مرتبط