۱۷ پاسخ

میشه برا منم دعا کنید 🙏🏻

مبارکه عزیزم انشاالله بسلامتی بغلش کنی

واقعا؟با قرص جلوگیری چجوری باردار شدی نکنه یادت رفته یه روز یا سر ساعت نخوردی هاا؟منم میخورم ترسیدم

مبارکه عزیزم
چ علائمی داشتی؟؟

خیلی مبارکه گلم دعاکن انتقال منم مثبت بشه خیلی چشم انتظارم🌹

چه قرصی مصرف کرده بودی من دروسبلین خودرم و رابطه بدون جلوگیری داشتیم ولی باردار نشدم یماه قرصمو قطع کردم باردار شدم ترسیدم الان نکنه این قرصه دیگه تائثیر نذاره😂😂

مبارکه عزیزم🥹واسه منم دعاکن انشالله دستت رو سر من باشه منم بارداشم🤲🥹

مبارک باشه 😍علاوه بر قرص جلوگیری طبیعی هم داشتین یا نه؟

مبارک عزیزم

ای جانم مادر قوی 😍😍😍خیلی خوشحالم که این فندوقو با تمام سختی مثل بچه های دیگت دوست داری و پذیرفتیش 🫂

اولا مبارکه ان شاالله بسلامتی
دوما واقعا با قرص جلوگیری حامله شدین؟ ما که تو اقدامیم و نمیشیم بنظرتون خوبه قرص بخوریم😐والا عجیبه ی جای کار میلنگه🧐😂

مبارکتون باشه

ای جانممم مبارکههههه😍😘
منم سیپروترون میخورم ترس افتاد به دلم🥲

مبارک باشه عزیزدلم
انشالله قسمت همه چشم انتظارا بشه🥹❤️

مبارکه آخه چطوری

عزیزمممم مبارکععههه

خدایا شکرت🥹

سوال های مرتبط

مامان آرمین و آرمیس مامان آرمین و آرمیس ۴ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سیزدهم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته یازدهم بارداری