میشه برا منم دعا کنید 🙏🏻
مبارکه عزیزم انشاالله بسلامتی بغلش کنی
واقعا؟با قرص جلوگیری چجوری باردار شدی نکنه یادت رفته یه روز یا سر ساعت نخوردی هاا؟منم میخورم ترسیدم
مبارکه عزیزم
چ علائمی داشتی؟؟
خیلی مبارکه گلم دعاکن انتقال منم مثبت بشه خیلی چشم انتظارم🌹
چه قرصی مصرف کرده بودی من دروسبلین خودرم و رابطه بدون جلوگیری داشتیم ولی باردار نشدم یماه قرصمو قطع کردم باردار شدم ترسیدم الان نکنه این قرصه دیگه تائثیر نذاره😂😂
مبارکه عزیزم🥹واسه منم دعاکن انشالله دستت رو سر من باشه منم بارداشم🤲🥹
مبارک باشه 😍علاوه بر قرص جلوگیری طبیعی هم داشتین یا نه؟
مبارک عزیزم
ای جانم مادر قوی 😍😍😍خیلی خوشحالم که این فندوقو با تمام سختی مثل بچه های دیگت دوست داری و پذیرفتیش 🫂
اولا مبارکه ان شاالله بسلامتی
دوما واقعا با قرص جلوگیری حامله شدین؟ ما که تو اقدامیم و نمیشیم بنظرتون خوبه قرص بخوریم😐والا عجیبه ی جای کار میلنگه🧐😂
مبارکتون باشه
ای جانممم مبارکههههه😍😘
منم سیپروترون میخورم ترس افتاد به دلم🥲
مبارک باشه عزیزدلم
انشالله قسمت همه چشم انتظارا بشه🥹❤️
مبارکه آخه چطوری
عزیزمممم مبارکععههه
خدایا شکرت🥹
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.