کیا اورژانسی سزارین شدن ؟

۱۰ پاسخ

من هردوش سر اورژانسی شدم

منم اورژانسی عمل شدم

من🤱🏻🤱🏻

هم اولی هم دومی اورژانسی 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️🚬🚬

من اول واسه طبیعی رفته بودم با آمپول فشار بعد ۲ روز درد نتونستم طبیعی بیارم دنیا بیارم ضربان دخترم کم شد سزارین اورژانسی شدم

من شکم اول اورژانسی بودولی درد طبیعی رو کامل کشیدم

منم همینطور🤦🤕

من سزارین اورژانسی شدم

من 😊

من شکم اولم سزارین اورژانسی شدم

سوال های مرتبط

مامان Hakan مامان Hakan ۲ ماهگی
مامان آرتا❤️ مامان آرتا❤️ ۵ ماهگی
مامان سهیل مامان سهیل ۱ ماهگی