به نینی هاتون هر وعده چند سیسی شیرخشک میدین

۴ پاسخ

سلام
اگه مامان اولی هستی چندتا نکته رو رعایت کنی هم خودت راحتری هم بچه
یک اینکه حتما حتما هر دوساعت شیر بهش بده بین ۳۰ تا ۵۰ تا الان میخوره اما بیشتر نده ک دلدرد میگیره نگو هنوز گشنشه نوزاد ولع مکیدن داره چون فقط شیر میخوره و شیر رو مک میزنع براش میشه ب عادت معده نوزاد خیلی کوچیکه پس حواست ب این موضوع باشه
همیشه بوار بینی و قطره استامینوفن توخونه داشته باش ک خیلی کاربردیه
وقتی می‌خوابه سعی کن همون بالشت خیلی نازک سرویس خوابش زیر سرش باشه اما موقع شیر خوردن حتما حتما مایل ب بالا باشه و صاف خوابیده نباشه
تا چهل روزگی سرش چرب کن بدنش هم چرب کن احساس راحتی بهش دست میده
ببخش زیاد بود گفتم شاید ب کارت بیاد❤️

درکل بچه با بچه فرق داره، استعداد خوردن و اشتهای بعضیا خیلی بالاست ، مال من ک نرمال میخوره نه زیاد نه کم وزنش روی خط سبز نموداره

دادنش مهم نیست مهم اینه کشش بچه چقدره، تو سه پیمانه هر وعده شیر بگیری براش اون شاید کمتر بتونه بخوره یا بیشتر درخواست کنه بازم براش درست کنی

پسر من هر یکساعتونیم ۶۰ ۷۰ تا

سوال های مرتبط

مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد