۶ پاسخ

عزیزم هر روز سر یه ساعت مشخص بذارش تو صندلی غذا و غلظت غذا جوری باشه که به قاشق بچسبه بذار خودش بخوره با دست با قاشق هر جور راحته کم کم علاقه مند می شه به خوردن ، برای غذا خوردن نه تشویقش کن نه تنبیه ، الان هدفت این باشه که یاد بگیره غذا بخوره نه سیر بشه عق زدن و بیرون دادنم یه روند طبیعی تو راه غذا خور شدن بچه هاست .

صبور باش مامان مهربون
یه قاشق بده دست خودش شاید خوشش بیاد و اینکه یادت نره غذای اصلیش شیره تا یکسالگی و الان فقط در حد امتحان کردن قرار نیست با غذا سیر بشه

صبوری کنی کم کم با غذاش ارتباط میگیره ، موقعی بهش بده ک کامل گرسنه باشه

حتما بهش غذای سفره دادی

احتمال زیاد غذا خودتون ومیخواد

متاسفانه بد غذاس

سوال های مرتبط