عزیزم هر روز سر یه ساعت مشخص بذارش تو صندلی غذا و غلظت غذا جوری باشه که به قاشق بچسبه بذار خودش بخوره با دست با قاشق هر جور راحته کم کم علاقه مند می شه به خوردن ، برای غذا خوردن نه تشویقش کن نه تنبیه ، الان هدفت این باشه که یاد بگیره غذا بخوره نه سیر بشه عق زدن و بیرون دادنم یه روند طبیعی تو راه غذا خور شدن بچه هاست .
صبور باش مامان مهربون
یه قاشق بده دست خودش شاید خوشش بیاد و اینکه یادت نره غذای اصلیش شیره تا یکسالگی و الان فقط در حد امتحان کردن قرار نیست با غذا سیر بشه
صبوری کنی کم کم با غذاش ارتباط میگیره ، موقعی بهش بده ک کامل گرسنه باشه
حتما بهش غذای سفره دادی
احتمال زیاد غذا خودتون ومیخواد
متاسفانه بد غذاس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.